09367794450 logo@liyanaweb.ir

تابستان هند (بابیا لتا)

تابستان هند (بابیا لتا)
آژانس خلاقیت: Fabula Branding
نوع پروژه: تولید شده، کار تجاری
مشتری: OAO Agrocenter Syla
محل سکونت: Minsk، Belarus
محتوای بسته بندی: سیب زمینی

این محصول سیب زمینی با کیفیت بالا در بلاروس است. هدف در توسعه علامت تجاری تأکید بر رویکرد سازنده در مورد کسب و کار، ایجاد یک تصویر از انتخاب و رشد با محصول عاشقانه، و تمایز محصول در قفسه ها است.

ما هیچ شک و تردیدی نداشتیم که نام تجاری به صورت ملی محسوب می شود: بلاروس نه تنها برای عشق خود به سیب زمینی مشهور است، بلکه برای دانش، تجربه، تخصص در رشد و تهیه این محصول معروف است – کار که برای نسل های مختلف یک سنت مقدس شده است.

نام بلابین بابیا لتا “(تابستان هند به زبان انگلیسی) در یک اواخر اکتبر یک دوره زیبا را نشان می دهد که چند روز یا گاهی اوقات برای یک هفته، بازگشت تابستان – یک دوره در پایان برداشت محصول سیب زمینی است.

عناصر تشکیل دهنده سبک اصلی مفهوم طراحی، عکس های سیاه و سفید از شخصیت های نام تجاری – مادربزرگ از روستاها به عنوان حامل سنت، تجربه، دانش و عشق است. تصاویر آنها از این نام حمایت می کنند و با آن، ایده های اصلی موقعیت سازی را نشان می دهد – دانش واقعی و صداقت. مهمتر از همه، عکس هایی که توسط عکاس آژانس گرفته شده، شامل هیچ بازیگر زن نیست، اما زنان خانه دار واقعی بلاروس در زندگی روزمره آنها، مربوط به کشت و تهیه سیب زمینی هستند. نام و پرتره مادربزرگ ها در بسته ها وعده واقعی کیفیت بالا محصول می شود. و برای تأکید بیشتر بر ایده تخصص، ما یک بسته پر از اطلاعات ایجاد کردیم، ویژگی های سیب زمینی مفید، توصیه هایی برای انواع مختلف پخت و پز و دستور العمل های غذاهای سنتی ایجاد شده را ایجاد کردیم.

لاکونیزم و مینیمالیسم عکس های سیاه و سفید، با رنگ پس زمینه غنی و الگوی تابستانه “تابستان هند”، در مقایسه با یک رنگ متفاوت است. این امر به بسته بندی و حس کیفیت برتر افزوده می شود. مانند تایپوگرافی تصفیه شده، منطقه ویژه ای برای منطقه غذا همراه با نشان های نویسنده، در سبک حکاکی با استفاده از اینفوگرافیک به تصویر کشیده شده است.

ساختار بصری با رنگ پس زمینه و کاراکترهای برند انجام می شود – مادربزرگ های مختلف یک نوع متفاوت را توصیه می کنند. به عنوان یک نتیجه، یک راه حل تازه و اصلی برای دسته بندی محصول، امکان توجه به محصول جدید را جلب کرد و با موفقیت برند را در بین رقبای خود تشخیص داد.

error: شما مجاز به کپی نیستید دوست من
UA-101966956-1