09367794450 logo@liyanaweb.ir

Food of Imagination

Food of Imagination
آژانس خلاقیت: SOLL
مدیر خلاقیت: دیمیتری چیگرین
کارگردان: دیمیتری کراسنوف
طراح ارشد: ایرینا Vasilyeva
کپی رایت: آنا فیلاتوا
مدیر حساب: سرگئی کولف
مدیر حساب: تاتیانا Borisova
نوع پروژه: تولید شده، کار تجاری
مشتری: گروه VR
محل سکونت: مسکو، روسیه
محتویات بسته بندی: غذاهای آماده شده و نوشیدنی های تازه برای فریزر
بسته بندی بستر / مواد: بطری شیشه ای، کاغذ، پلاستیک
فرایند چاپ: چاپ دیجیتال

Food of  Imagingation یک کافی شاپ مسکو با محصولاتی است که برای خرید می باشد. هر مورد غذائی در اینجا جایگزینی از مواد سالم و شاداب است. به معنای واقعی کلمه.

این فرمت به دنبال جذب مخاطبان جوان و فعال است که به شیوه زندگی سالم است. این افراد، صرفنظر از سن آنها، در حال حاضر دستاوردها و تلاش خود را برای حفظ موقعیت اجتماعی خود دارند. به عنوان مثال، از طریق نگاه خوب.

آنها به طور منظم به مراکز تناسب اندام مراجعه نمی کنند و نه برای مدال ماراتن، بلکه برای تبدیل شدن به مرکز توجه در هر حزب. آنها آماده نیست غذاهای خوشمزه را برای حفظ شیوه زندگی سالم آماده نکنند. آنها برای این محدودیت های سختگیرانه خیلی جوان هستند. محدودیت ها خسته کننده هستند آنها می خواهند جایگزین خوشمزه ای داشته باشند.

برای مبارزه با خستگی و در جستجوی این جایگزین، مخلوط های فوق العاده ای از میوه ها و سبزیجات توسط Food of Imagination اختراع شد.

سیستم هویت بصری پروژه نقش کلیدی در محصول دارد. انواع ترکیبات مواد تشکیل دهنده و همراه بودن غیرمنتظره میوه ها و سبزیجات با دستورالعمل های سنتی پایه ای برای زبان بصری مفهوم است. غذای سالم کسل کننده و یکنواخت نیست. در حال حاضر تنوع آن تنها می تواند توسط مرزهای تخیل شما محدود شود.
منحصر به فرد چیست؟
این محصول ایده گرافیکی را تکمیل می کند، به بخشی از هنر تبدیل می شود، معنای ایجاد می کند.

.

error: شما مجاز به کپی نیستید دوست من
UA-101966956-1