09367794450 logo@liyanaweb.ir

Nemoloko

نمولوکو

 

آژانس خلاقیت: DDVB
نوع پروژه: تولید شده، کار تجاری
کارفرما: سادی پریدونیا
محل سکونت: مسکو
محتوای بسته بندی: جایگزین های لبنی
بسته بندی بستر / مواد: کارتن

همه می توانند احساسات زندگی سالم و تغذیه سالم را به بخشی از زندگی ما تبدیل کنند. این روند در سراسر جهان در حال رشد است و منجر به تغییر در عادات مصرف کننده می شود. واضح است که بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی سعی می کنند دامنه خود را بررسی کنند، به دنبال نیش های جدید و فرصت های بالقوه. در تمرکز – مزایای سلامتی، طبیعی، عملکرد، و همچنین در دسترس بودن و ایمنی مواد خام. چنین روند هایی در تمام دسته ها، از جمله لبنیات دیده می شود.

با این حال، علیرغم این واقعیت که محصولات لبنی به لحاظ تاریخی خود را به عنوان یک دسته از تغذیه مناسب تشکیل داده اند، پزشکان، متخصصان تغذیه و دانشمندان در مورد بسیاری از مفید بودن آن بحث کرده اند. در اخبار شما اغلب می توانید در مورد رسوایی های شیری صحبت کنید: آنتی بیوتیک ها، هورمون رشد، جعلی – این همه باعث تقویت تغییرات در نوع شیر می شود و مصرف کنندگان به دنبال جایگزینی مناسب هستند.

در این وضعیت، طاقچه جایگزین های لبنی جذاب تر می شود. شرکت Sadi Pridonya به این طاقچه توجه کرد که هنوز توسط رقبا اشباع نشده است. تکنولوژیست های این شرکت به وسیله مأموریت خود برای بهبود کیفیت زندگی مردم، محصولاتی با کیفیت و بی نظیر طبیعی، مفید و با کیفیت بالا را تولید می کنند که می تواند تبدیل به یک جایگزین شیر کامل در تمامی شرایط مصرف شود.

نام تجاری جدید طراحی شده است تا رهبر جایگزین های جایگزین لبنیات باشد که توسط بازیکنان عمده اش اشغال نشده است و برای به چالش کشیدن آن عادت کرده است. تیم DDVB از این چالش حمایت کرد.

منبع الهام در این کار جاه طلبی این وظیفه بود. تصمیم گرفتم که این فقط یک نام تجاری نیست، بلکه پدیده ای است که با جسارت و پتانسیل آن جلب توجه می شود.

بنابراین، ایده مخالفت مثبت مارک به رده محصولات لبنی پایه و اساس پلت فرم برند بود. این همه در نام تجاری و شعار منعکس شده است: “Nemoloko” – این بهترین جایگزین برای شیر است، که هیچ چیز مشترک با محصولات لبنی جز مقادیر ندارد.

برای تأکید بیشتر بر طبیعت و مزایای سالم Nemoloko در طراحی جدید، ویژگی های شیر کلاسی بر روی بسته بندی را رها کردیم. بدون گاو، مراتع سبز، مناظر و مناظر کشور – فقط مینیمالیسم، پاکیزگی و سادگی. هر محصول در خط متفاوت است با رنگ و شکل بطری، به همین دلیل است که مصرف کننده بسیار آسان است که بتواند در سلیقه و نوع مارک های مختلف حرکت کند.

نام، بسته بندی، طراحی و ارتباطات – همه با یکدیگر همکاری می کنند تا توجه مصرف کننده را جلب کنند و حداکثر برند را از رقبای خود در قفسه شیر برسانند.

 

error: شما مجاز به کپی نیستید دوست من
UA-101966956-1